Je administratie in Exact Online, wat zijn de voordelen?

Vaak zien wij dat bedrijven hun administraties nog altijd bijhouden binnen verouderde boekhoudsystemen. Alle bedrijven die zijn aangesloten bij Privaet Financieel Maatwerk, krijgen hun eigen geautomatiseerde omgeving binnen Exact Online. Wat zijn de voordelen van je administratie binnen Exact Online?
Altijd up-to-date
Binnen Exact online kan er een automatische koppeling worden gelegd met je zakelijke bankrekeningen. Hierdoor worden je afschriften dagelijks automatisch toegevoegd binnen je administratie.
Alle ontvangen inkoopfacturen kun je heel makkelijk inscannen met je telefoon en meteen doorsturen
naar je eigen administratie. De verkoopfacturen richten we helemaal naar wens in. Zodra er een of meerdere standaard verkoopfacturen zijn ontworpen, hoef je alleen nog maar het aantal bestede uren/verkochte producten en de klant in te vullen. Vervolgens kun je de
factuur met één klik naar de klant sturen en wordt deze automatisch opgeslagen binnen je administratie.
Zodra de in- of verkoopfactuur in de administratie staat, koppelen wij deze aan de betaling of ont
vangst. Zo kun jij als klant altijd snel zien of je nog facturen moet betalen, en welke klanten nog moeten betalen. Je bent dus altijd helemaal up-to-date!
Btw-aangiftes
Ook de aangifte BTW versturen wij vanuit Exact. Zodra de aangifteperiode is verlopen, versturen wij de aangifte BTW op tijd naar de belastingdienst. Alles wat jij als ondernemer nog hoeft te doen is deze aangifte te betalen. Je bespaart dus een hoop tijd en loopt geen risico op onnodige boetes!
Jaarrekeningen
Vanuit Exact kunnen wij snel en zorgvuldig de jaarrekening opstellen. Ook kunnen wij vanuit deze omgeving relevante tussentijdse rapportages opstellen. Zo voldoet je onderneming aan alle financiële verplichtingen, en ben jij op elk gewenst moment op de hoogte van de financiële status van jouw onderneming!
Je eigen cockpit
Iedere klant krijgt toegang tot zijn eigen cockpit binnen Exact Online. In deze cockpit zie je onder andere welke klanten nog moeten betalen en welke facturen jij nog moet betalen. Daarnaast krijg je altijd toegang tot actuele cijfers, zoals de omzet van het huidige jaar en het actuele resultaat. Zo ben jij als onderneming altijd in control!
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.